en dag kvar

Tjollahopp tjollahej

Har varit i Sundsvall idag. Först var vi ute på Birsta och handla och sen åkte vi in till stan. Hitta typ allt jag skulle ha!
Är skitnöjd med det också. Köpte en hårinpackning som tydligen ska vara jättebra! Ska testa den imorn, spännande ;D

I Birsta var Idol-Kevin, Alice och Robin. Jaa, jag hörde att det var några som sjöng idol låtar där, men jag har inga garantier på att det var dom för jag såg inte ett skit! Försökte ta mig fram åtminstonde lite så jag kunde se ett huvud eller någonting. Men faan då, var så jävla mycket folk så det var omöjligt! haha!

jag såg Hanapee LIVE i Birsta också! WOOOW!!! :D



Imorn är det bara till att packa och vänta! Vänta till måndag! :D

Men nu ska jag nog sova innan jag svimmar av trötthet! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0