fredag

Precis när jag börjat gått så ringde jag Emma, och det visade sig att hon var i Ånge så jag gick och mötte henne istället :) Sen var vi hos mig tills vi skulle åka till deras stuga. Den ligger typ längst ut i ingenstans. Fast endå rätt nära där Kricki bor, haha ;P Men det var mysigt där i alla fall! =)

Senare skjutsade vi Emma till Julle och vi åkte till farmor och farfar... Dit kom även kusinerna =) Kom hem kanske åtta... Och nyss har jag skrivit en lista på allt jag ska handla imorn. Den blev rätt lång om man säger så! Får se om jag hittar allt jag ska ha. För det lär vara jäävulskt mycket folk i stan (suck) Men jag får väl stå ut med det, måste hitta allt jag vill ha!

Får se om vi åker ut till Birsta också
... Där skulle tydligen Idol-Kevin, Alice, Johan och Danny vara :P Jobbigt! Lär vara ännu mer folk då!

Men nu har ni fått höra nog av allt onödigt! hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0