hope you like the pic krick!



Den här julafton har fan varit bra! Nu på dan har vi haft lite besök och senare, till Kalle anka kom farmor och farfar hit.. Sen åt vi (tror aldrig jag vart så mätt nångång!?) och tillslut kom "tomten", som det här året var Amanda? Haha, men hon orkade typ läsa på fem paket och sen gav hon upp!

Jag fick i princip allt jag önskat mig! Pengar, en parfym, mascara, nåra böcker, en rakapparatgrej och lite småsaker :D
Men det bästa av allt... Var nog att Kricki ringde och sa att jag kunde boka biljett till Rättvik nu! SÅ NU ÄR DET KLAART! Är där på måndag! Blir fett jävla kuuuul! :D:D

Och på lördag blir det Sundsvall. Då jävlar ska jag shoppa sönder! Har ju lite pengar att handla för så.. ;) Men just nu är jag feeettttt glaaad!!

Aja, God Jul! :D

Kommentarer
Postat av: krick

haha. snyggt kort!

2008-12-25 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0