juldagen

Idag har jag varit och kollat på hockey. Det var A-laget + hemvändare mot veteraner. Rätt kul att se... Haha och det var ganska lustigt att båda min ex-killar som båda flyttat härifrån, spelade i samma femma idag med a-laget... ;P

Efter det stack jag hem till Madde och var med henne ett tag :)

Och nu, vad gör jag nu? Ingenting! Varför gör jag ingenting?! Funderar på att ringa Madde och höra vart hon är... För det här börjar bli tråkigt!

Imorn ska i alla fall Emma komma till Ånge, det blir kul! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

båda mina exkillar, haha låter som du hR HAFT TUSEN POJKAR I DITT LIV GUMMMMZIZ MÅÅNDAG. ELLER VET DU VAD JAG KOM PÅ MONDAY<3<3<3<3 YOU KNOW WHAT I MEAN BIIATCH

2008-12-26 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0