merry christmas



Ja, ungefär sådär känns julen för mig nu. Inte alls nå speciell med andra ord.

När man var liten så räknade man ju till och med ner dagarna. Man kunde inte sova natten innan och allt var så mysigt och juligt. Men nee, nu vet jag knappt vilken dag det är julafton och julklapparna känns inte lika viktiga längre. Är det här ett tecken på att man blivit större eller? :P

Hur hemskt det än låter, så önskar jag faktiskt att julen ska vara över. Det är så tråkigt att bara gå hemma och vänta, få tiden att gå. Jag vill att hela det här året ska vara över. Vill att allt ska vara nytt, och få en nystart som alla säger. Och helst ska 2009 startas i Rättvik! :D Vill vara där nuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0