städpaus

Hej! Har städat mitt rum i flera timmar nu tror jag. Håller på att rensa alla lådor och dammtorka, riktig storstädning alltså.

Kollade i en låda förut, där jag sparar alla minnen. Där hittade jag en servett som jag fått av en kille på Birka båten. På den står det att han ska vara mig trogen och göra allt för mig, om det så krävs att flytta till ånge och bo där för resten av sitt liv! Haha, också har han signerat den och skrivit datum. Haha, vilken jävla dåre. Men det är roligt att kolla på nu i efterhand :P

Fick ett sms förut också, av grannen "gissa vem jag ser?:P" stod det. Haha fuck you liksom, så nu har jag släckt i taket och tagit en paus. Kan ju inte fortsätta städa om jag vet att det är någon som sitter och kollar på mig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0