en onsdag

Bion igår blev med Emma och Alice istället. Men den var lika bra för det :)

Skoldagen idag var ännu värre än igår. Vi gjorde ännu mindre. Slutade dessutom halv två. Cyklade direkt till träninghuset då för att jag tänkte sola, men av någon konstig anledning så var det stängt?! Läste på hemsidan och det ska tydligen vara stängt jättemycket under påsk. Dåligt!


Mitt knä är förresten värre än värst. Fett uppsvällt, det ser skitfult ut! haha. Jag undrar ja vad det kommer bli av det!

Gick till sjuklingen Jogge ett tag efter skolan. Hoppas nästan att han smittade mig, hehe.

Och sist men inte minst så ska jag och massa andra tjejer på teater ikväll. Man fick gå gratis med skolan och gratis är ju bra. Så då passar man på såklart. Förlåt för dålig uppdatering förresten, jag ska skärpa mig! PROMIIZE


lustigtjej_93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0