inte bra

Det var en konstig natt igår i alla fall. Jag och Kricki gick ut en sväng på kvällen men det var helt värdelöst, så vi gick hem igen. Lite senare så kommer tre fulla personer hem?? Det var rätt jobbigt måste jag säga. Men när alla hade somnat så vart det ok.

Idag har jag varit fotbollsträning. Första gången ute.. Allt känns så förjävligt mycket jobbigare och jag tror jag gjort illa hälsenan? Det är verkligen inte min dag idag. Allt känns skit just nu och jag vill bara gå och lägga mig så en ny dag kommer!!


Emma har även kommit till Ånge nu. Jag känner mig som en skit som inte har ringt och hört av mig. Det får mig att ännu mer gärna bara vilja dra täcket över huvudet och vänta på att en ny dag ska komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0