jobbigt? skönt?

Oh har nyss varit ute och sprungit. Det var rätt jobbigt eftersom det var ett tag sen sist. Men inte mycket slår känslan efteråt tror jag! Sprang i ungefär 40 minuter... brukar vanligen springa den rundan på 30 min om vi säger så... 
Jaja men det ska bli förbättring:D

Är väldigt sugen på att ta en sovmorgon imorron. Eller en "hoppsan, jag försov mig visst" morgon. Isåfall börjar jag 12.00 och hur skönt låter inte det då?! Måste även va hemma och tvätta lite kläder till helgen så det lutar väldigt mycket åt sovmorgon hållet!



Det betyder att jag bara har två lektioner kvar av den här veckan. För på torsdag ska jag vara ledig. GÖTT kallas det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0