lördag

Grillningen igår med tjejerna slutade snarare i grillning med hela Ånge + polacker och tyskar! Så det blev rätt lyckat måste jag säga :D 

Idag har jag varit på boda borg med tre polacker. Det var inte det lättaste då jag var den enda svensken... Och den enda som varit där förut förståss! Vi måste nog ha varit de sämsta nånsin, fick EN stämpel! haha. När jag är där med tjejerna brukar det minst bli typ sju stämplar :P Men vi hade kul, och det var huvudsaken!

Ikväll har vi varit och kikat på vojen igen som vanligt. Och polackerna sitter där och dricker öl som vanligt.. haha. Jag lessnade ganska fort så jag gick hem.

Imorron bitti typ klockan halv sex ska jag kliva upp och säga hejdå till Anna och dom andra. Tänk att man kanske aldrig kommer få se dom igen, rätt sorligt måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0