lördag

Hejhopp!

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på. Kände mig rätt seg för en halvtimme sen, och kände för att bara vara hemma ikväll. Men sedan hände nått? Nu är nämligen jag väldigt pepp för vad som helst! Varför sitta hemma och dega när man kan ha roligt liksom?! Försöker få hit kricki, tror faktiskt det funkar! Men får se om ett tag...

Nu ska jag nog duscha och fixa till mig lite...

Min faster har btw gift sig idag?! Hon skickade ett MMS till mam och pap, på hela deras familj, nygifta! Haha, lite chockat. Jag trodde inte dom skulle göra det i smyg.

Är förresten ensam hemma i princip hela kvällen. Både mam och pap ska ut, hur konstigt det än låter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0