can't get it

Har fortfarande inte fattat att vi åker imorn! Dags att börja göra det tycker jag :D

Idag har jag en massa småsaker att göra.. Ska epilera benen (fyfan vad ont), fixa naglarna, ladda mp3n och kolla igenom och väga väskan en gång till. Man får bara ha med sig max 20 kg och min väska är fan på gränsen till det... Haha, kanske borde tömma den lite :( Jag har med mig så sjukt mycket neccesär grejjer, lovar att det är dom som tar upp minst halva vikten!

Var och sa hejdå till mimmi förut, hon flyttar till Göteborg idag. Förstår ni vad hemskt? Det är ju hur långt som helst dit! Jag vet inte om jag skulle klara av att flytta så långt, men är säker på att det kommer gå bra för henne i alla fall. Kommer sakna dig mimmi !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0