får en rumskompis

Tjollahopp. Verkar som att det går bra för jogges lag på mittlandiacupen, får väl se om dom vinner eller inte :P

Har suttit och fixat lite ny musik nu. Börjar bli less på den jag har/spelar i hsand. Fick även reda på att en tjej som heter Sofie ska flytta in hos mig den 15 september. Och hon och hennes familj ska komma och tapetsera m.m. innan... Lite tråkigt, skönt att bo själv. Men det är nog rätt skönt att ha en rumskompis endå. Annars blir det nog lite för ensamt! Skönt att jag fick det största rummet iaf ;)

Vi ska även sälja min gamla dator idag. Imorn på vägen till lägenheten ska vi åka och kolla efter en ny bärbar åt mig :D Nice!


på den här gatan bor jag!


Men nu ska jag gå upp och försöka hitta något att ha på mig ikväll. Ska även åka på ica för att köpa hårfärg så jag kan färga håret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0