får hoppas det blir bra

Har faktiskt blivit bättre med dagen. Bra det, men åkte endå och köpte nässpray. Annars har jag inte gjort ett skit idag. Som alla andra dagar på det här sommarlovet :P Kom på att det här faktiskt är min sista vecka som jag bor hemma. Nästa vecka "bor" jag ju på alanya och dagen efter jag kommit hem därifrån börjar jag flytta. Det är faktiskt mycket den här veckan som blir det sista jag gör i ånge på ett tag..

Men det ska blir skönt att det äntligen blir av, men endå läskigt!! Känns inte så bra heller att flytta ifrån jogge som jag har träffat i princip varje dag i typ fem månader... Men det kommer lösa sig:)

 

jag och kricki krashade med cykeln i orsa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0