får ingenting gjort

Ush, har inte fått nånting gjort idag. Har inte fixat benen eller naglarna eller mp3n, men har i alla fall kollat igenom väskan igen. Den vägde 15 kg nu tror jag, får hoppas vågen visar rätt så det inte blir över 20 kg, för den känns faktiskt jävligt tung :P 

Har däremot städat rummet (för sista gången på väldigt länge?) har också dammsugit hela huset, känner mig riktigt duktig ;) Är ensam hemma och det är oftast då jag brukar få städ-ryck, haha.

Hängde inte med på fotbollsträningen  idag, kände inte för att sitta still en hel träning... Vill inte träna och riskera att bli värre eftersom att jag åker imorn! Men det hade faktiskt varit jäkligt kul att se alla igen. Lär ju ta ett tag innan jag får göra det nästa gång. Men mamma frågade typ fem min innan hon åkte om jag skulle med, och det kändes lite för stressigt !



Kommer sakna det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0