härnösand

Hej! Förlåt att jag inte skrivit tidigare men jag har helt enkelt inte orkat... Hela natten igår åkte vi buss och flyg så vi fick ingen sömn... Så jag var rätt trött igår :P Men vi har haft det helt underbart i alla fall. Det har varit hur varmt som helst, säkert 40 grader. Det var även sjukt varmt i vattnet, som dessutom var alldeles turkost!

Har lite bråttom nu så har inte tid att lägga in några bilder..

Ska åka till sundsvall och handla om typ en timme och sen bär det av till härnösand för att flytta. Jag ska bo själv i lägenheten i tre veckor innan min rumskompis flyttar in, ganska skönt! :) Har inte packat klart än så jag borde gå upp och göra det nu. Sjukt mycket saker man måste ha med som man inte tänkt på förut. Och massor av saker man måste köpa! Men nu måste jag gå, får se om jag skriver någonting i veckan. Det beror på om jag hinner få bredband. Annars kommer jag hem i helgen och lär skriva då :) wish me luck!

Kommentarer
Postat av: krick

låter kanon bra gullet;) lycka till!

2009-08-22 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0