lyckad kväll

Kvällen igår blev faktiskt riktigt rolig. Faktiskt det roligaste jag har gjort på väldigt länge. Vi började hos Madde, där var jag, kricki, madde, elin, evelina, eve och sara. Hur kul som helst att träffa alla igen =)

Sen begav vi oss ut, först en sväng på hilllen och sen lyckades vi på något konstigt sätt ta oss in på mittlandia! Haha, det var hur lätt som helst att bara gå rakt in, utan att betala eller bli leg kollad eller någonting. Och det var riktigt roligt faktiskt.

När det var slut gick jag hem med jogge och sov. Jag klev nyss upp typ, ska fixa till mig nu och packa lite innan vi åker till ikea/lagerhaus/härnösand. Nu väntar ännu en skolvecka, denna med lektioner... Får hoppas att jag tar mig igenom den ;)

Ni får gärna komma och hälsa på också! bor ensam i två veckor till :)



Kommer hem igen på fredag så kommer troligen inte uppdatera innan dess... Det här blir även en vecka som jag bor helt själv. Får se hur det går :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0