mittlandiafestivalen

Tjo, har jag suttit här och uppdaterat mig i några timmar nu.. Väntar på att älsk ska komma hem (som jag saknar fast att vi varit med varandra dygnet runt i två veckor). Ska hem till han och sova. Skönt, då blire som vanligt igen :)

Skulle egentligen ha spelat fotbollsmatch imorn i Strömsund, men den blev inställd, nästan som tur är. Skönt att bara vara hemma endå när man väl är det. Ska kanske kila ner på IP också och kolla när jogge spelar mittlandiacupen :P

Imornkväll ska jag nog till Madde, verkar som att de flesta tjejerna ska dit, längesen man såg alla nu så det ska bli kul o träffa dom igen :D Och efter det drar vi ut på mittlandiafestivalen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0