tillbaka i Ånge

Tjollahopp! Nu är jag hemma igen. Känns knappt som att jag varit borta.

Har inte haft tid att känna efter hur det är att bo själv än, jogge har varit hos mig sen i söndags :P Den enda natten jag sov själv var i lördags och den natten var hemsk! Så det var bra att jogge kom.

Jag bor på murbergsvägen 16 nu, första dörren då man kommer in i huset. Har balkong längst ner, nästan på trottoaren :P Bor brevid en fotbollsplan och en pizzeria och jättemånga av mina klasskompisar bor i husen brevid :)

Skolan verkar helt okej, det enda minuset är att det är en lång jävla backe upp! Det är sjukt jobbigt att cykla där och det tar typ 20 minuter! Ska kolla upp hur bussarna fungerar för jag ser inte direkt fram emot att gå till skolan varje dag på vintern...

Klassen verkar också rolig och bra så jag tror jag kommer trivas.. Ska visa två bilder jag knäppt på lägenheten, bor som sagt ensam i en tvåa nu, nice!

Här är sängen, eller sängarna (vi flyttade in den andra sängen som ingick i lägenheten :P) också jogge då, han ingick också i inredningen ;)


Och här är väggen mittemot. inte så fint än så länge... Men det har dugigt den här veckan i alla fall :)

Jaa.. På söndag åker jag upp igen och då ska vi ta med mer möbler och grejjer, så då blir det nog mer mysigt :) Har jag tur får jag även en ny dator i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0