vill bli frisk!

Ousch, har varit en jobbig natt inatt! Har vaknat flera gången för att jag varit för täppt i näsan osv... Dessutom satt jogge och spelade tvspel till halv sju! haha. Men jag klev upp halv 9. Har nyss ätit en brakfrukost och det ser ut att bli sol så jag är rätt sugen på att försöka få lite bränna.

Den här veckan som kommer blir nog min sista träningsvecka med ESK. Känns väldigt hemskt. Först åker jag utomlands och sen flyttar jag ju. Frågan är hur mycket jag kommer träna den här veckan? Verkar aldrig som att min kropp vill bli frisk och dessutom hörde jag nått om en hejdå-middag hos mimmi, kanske på torsdag.. Aja, sen blir det kanske fotboll i härnösand som gäller?

Nu är det bara fem dagar kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0