blogg?

Woops, hade helt glömt bort att jag hade en blogg! haha. Jag har typ fullt upp nu. Åker 6 på morgon, kommer hem 6 på kvällen. Och gör jag inte det så sover jag hos Kricki i stan och då har jag ingen dator.

Har mycket att plugga också, men jag har faktiskt kommit ikapp med det mesta förutom medicinsk grundkurs, tänkte göra det på lovet. Kanske dumt att skuta fram det dit? Jag menar vem vill plugga på lovet? Men nu får jag väl helt enkelt göra det.

Ikväll är det luciamixen om någon skulle ha missat det. Jag ska spela med Jogge och hans kompisar, och vi ska klä ut oss. Alla kommer vara så jävla fula! Hahaha, så jag längtar nästan. Det kommer bli kul! Gruvar mig bara lite över mina vingar (ska vara en ängel) har kommit på att det kanske är lite opraktiskt :P haha. Men hellre vingar och sånt än någon porrig dräkt. Precis ALLA dräkter för tjejer hade korta kjolar och stor urringning:P Kände mig inte så sugen på det :P

Har dock ingen skjuts?

Också har jag tråkigt.
Tror jogge sover. Har redan sminkat mig lite och lockat håret även fast det är ca 4 timmar kvar. Men men. Det blir en kul kväll iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0