hinner inte med bloggen

Hejhejhej'

Förlåt att jag aldrig uppdaterar. Känner inte riktigt att jag har tid med det :P Sitter i alla fall på tåget till skolan nu... Framme om typ en halvtimme. Jag sov med öronproppar inatt så jag har sovit gott hela natten, brukar jämt vakna hur lätt som helst annars! Har däremot fått sovit själv i jogges säng, tråkmånsen har varit med elliot både igår och i förrgår. Och när dom är med varrandra så är dom med varrandra då alla andra sover :P Men det har gått bra endå, förutom att jag inte ska sova med han inatt heller! :(

Vi ska ha öppet hus på skolan ikv, så jag ska övernatta hos krick! :D Om jag fortfarande får alltså, annars får jag väl ta en parkbänk eller något. För om jag inte är med ikväll får jag inte kompledigt på fredag :)

Jaja, startade egentligen datorn för att plugga men inte pluggar jag?


Kommentarer
Postat av: kricki

du får inte sova hos mig längre.. det har hänt en sak.... :/

2009-12-02 @ 13:23:59
Postat av: Friman

Raaaaauuww!

2009-12-03 @ 10:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0