keep it going louder

Hej! dålig med bloggen som vanlligt, men jag har annat för mig just nu. Får se när jag tar tag i det här på ritkigt igen!

Just nu pluggar jag till ett prov jag ska ha på måndag. Det är så skönt att jag snart e klar med det mesta jag kom efter med. Och snart är det looov! Tänk, en kurs som de håller på med i typ 3-4 månader, gör jag klar på typ 4 veckor! Så det blir litegrann. Men jag klarar det ;)

Har förresten hittat en grym låt!



Bästa på långe måste jag säga=)


Imorn blir det stan och julshoppa! Ska åka med familjen. Måste även kolla efter maskeradkläder? Ska vara med på luciamixen och mitt lag ska klä ut sig, så... haha, hoppas jag hittar något!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ring mig då!

jasså när är luciamixen?=)

2009-12-05 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0