update

Okej, förlåt för att jag inte har skrivit! Känns inge kul längre? Så varför ska man göra något som är tråkigt? Funderar på att ändra bloggens utseende, det brukar göra det hela lite roligare. För allt blir ju roligare med lite variation, eller hur?

Jaja, var iaf i sundsvall igår och såg på bio med Jogge. Vi såg på New Moon. Kan tyvärr inte säga om den var bra eller dålig för jag somnade mitt i filmen!! Den var ju inte jättetråkig så det var inte därför. Troligen var det för att jag klev upp så tidigt på morgonen, haha. Skönt som fan var det att sova och jag får väl helt enkelt se den en annan gång. Jag missade kanske en halvtimme? Men av det jag såg måste jag säga att ettan var bättre i alla fall =)

I dag sov jag ända till kvart i fyra! Helt otroligt. Jag blev fan brydd då jag vaknade och det redan var mörk ute? Sjukt ju, har aldrig sovit så länge någongång! Men jag antar att jag tog igen all sömn jag missat i veckan :p

Just nu är jag hemma i alla fall, får se om jag drar över till grannen snart och sover.. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0