en damp dag

 

Just nu är jag less less less less less less less less less på allt.

Jag vet att jag har massa läxor o skit att plugga och just därför så strejkar typ min hjärna och gör massa andra saker istället. Jag skjuter bara upp allting också kommer jag få sitta där dagen innan och döööö.. Jag får typ panik av stress och det är så jäkla jobbigt.

Det finns EN bra sak med det. Och det är att det kommer vara extra skönt när lovet väl är här. Men just nu känns det bara pissss... Men jag antar att det bara är att hålla ut.

Snart sportlov som sagt =)

Var förresten på vårdcentralen idag
. Doktorn kollade mig i näsan och sa att jag var uppsvullen där! haha. Inte så konstigt eftersom att jag är täppt i näsan 24/7 365 dagar om året. Så jag fick en nässpray som jag ska använda i en månad! Tog även blodprov för att se om jag är allergisk mot något. Bra att ni vet det nu va? Tycker jag med!!!!!!


Kommentarer
Postat av: krick

cpppp<333

2009-02-25 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0