födelsedag

Vad chockad jag blev imorse! Kricki och Madde dök upp från ingenstans och sjöng "ja må hon leva", och sedan började dom klä mig som om jag vore en julgran!



Såhär snygg blev jag!



Tror inte någon på hela skolan kan ha missat att jag fyllde år idag!
Haha, men kul var det. Tur man har så snälla kompisar :')

Fick en body butter av Gina imorse (tack!:D)


Också fick jag en plansch av honan.
En typisk Kricki plansch! :D



Vrålsnygg va! :D

Så det här var definitivt en födelsedag att minnas :)

Har inte blivit grattad av mam & pap än men det händer förhoppningsvis senare! Nu ska jag byta om till myskläder och njuta av att vara ett år äldre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0