fredag den 13

Äntligen är veckan över! Den gick rätt fort tycker jag.

Nu, snart ska jag dra till gluggen och fixa telefonkort. Har varit utan pengar på telefonen i snart 2 dagar nu, det är hemskt! hehe.

Ikväll blir det fotbollsträning, första på jättelänge. Men så fort den är över drar jag och Elin till bushen och Kricki :D Där ska vi basta, åka pulka, mysa, kanske se på film och kanske åka skoter? Blir nog perfekt i alla fall! Det blir som ett alla hjärtans dags firande i förskott :)

Är singel som vanligt på alla hjärtans dag.. Men vad gör det när man har så bra kompisar :')



Får se när jag skriver igen. Blir mycket i helgen, små kusinerna kommer imorn och ska sova över, och på söndag ska dom vi fira mig lite. Jag fyller ju år på tisdag!! Har inte fattat det än, hänger inte med i svängarna..

pussis!


Kommentarer
Postat av: krick

jaa, snart 35!!! v'ännen min<33

2009-02-13 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0