hard work work



Hahaha snygg bild. Ser ut som en liten råtta =)
Träningen var riktigt jobbig förresten. Kan sammanfatta det med att vi mest bara sprang i 2 timmar!

Blir less på att tiden går så sakta.. Vill att allt ska gå mycket fortare så det blir vår/sommar och sen gymnasium! Vill ha det nuu! Blev förresten riktigt lurad imorse. Det var skitfint väder och sol och grejjer, "aha, nu kanske snön smälter bort" tänkte jag. Tror ni inte det är 20 minus ute då? SUCk. Men rätt vad det är så är det vår antar jag..

Nu ska jag ta och ringa min siamesika tvilling och höra vad hon har haft för sig i helgen.

btw så har jag beställt converse i annan storlek nu! (Y)

Kommentarer
Postat av: krick

hewhehehhe de är jag!

2009-02-02 @ 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0