i don't care so much

hej apor

Rätt så tråkig dag idag. Vi har dansat bugg/foxtrot i tre jävla timmar! Det var lite kul och lite jobbigt. Men mest jobbigt. Längtar inte precis till danskvällen på torsdag. Pardans är inte riktigt min grej tror jag :P

I helgen äre rätt mycket planerat men mest blir det mys med honorna, fun life! ;D

Och resten av denna måndag ska jag läsa/plugga/träna. Hör ni vad duktig jag är. Blir nästan lite förvånad själv...


OBS!
Alla som läser denna blogg måste bara se på Horton! Har inte sett hela filmen än men jag måste fan tipsa om den endå. Såg halva filmen idag med klassen och vi höll på att dö av skratt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den var fett kul!

2009-02-16 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0