it's all about balance



Äntligen är måndagen över :) Känner på mig att den här veckan kommer gå rätt fort. Idag har jag inte gjort så mycket förutom att träna pump.  Det var inte så himla jobbigt, man blir ju knappt svettig. Roligare att springa då, o köra slut på sig själv. Tänkte springa lite på bandet efteråt men det var upptaget såklart. Av en tjej som gick.. Man kan väl gå ute tycker jag!

Jaja, jag får börja gå dit efter skolan, då brukar det vara ledigt. På onsdag ska jag göra det. Så alla som läser detta får inte gå dit då och träna på bandet. För då ska jag ha det. Punkt slut, haha.

Och ikväll ska jag lägga mig tidigt. Vill vara pigg imorn till nationella proven. Har i svenska imorn, läsförståelse. Jag tycker faktiskt att sånt är rätt kul, men får väl se imorn...

Det är även fotbollsträning imorn, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0