skoterbrudarna

Halloj! Känns som en evighet sen jag skrev sist, men det är bara en dag, haha.
Idag följde jag med Kricki hem från skolan, vi åkte skoter i skogen, askul var det, måste göras om :D

Min helg är helt fullproppuppbokad verkligen! Här ska ni få höra...

Imorn: Skola, hem, åka till Elin innan dansen, gå på dansen, sova över hos Elin
Fredag: Vakna, åka hem till mig, åka till Sundsvall, shoppa, bio, hem till mig och sova med honorna 
Lördag: Vakna, hem till Kricki med bägge, åka skoter m.m.
Söndag: Fotbollsträning (bara!)



Det blir vi i helgen alltså!
Så förvänta er inte så många blogginlägg, för jag har faktiskt ett annat liv med tro det eller ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0