som om ingenting



Vad skönt att veckan nästan är över nu. Och extra bra är det att vi har studiedag på måndag igen! Underbart.

Hade nationella prov i svenska idag igen. Satt och skrev en krönika i två timmar. Roligt, hmm njäe! Men det är skönt att det är gjort i alla fall. Ikväll blir det challenge. Känner mig inte så himla pepp just nu, men jag vet att det kommer vara skönt när det är gjort.

Imorn bär det av till Åre med bästa! Blir där ända till på måndag tror jag. Takida ska spela där på lördag så det kan man ju inte heller missa ;D

Btw så har Kenza (eller Kinza som hon tydligen uttalas) kommenterat syrrans blogg! Snacka om häftigt! :D Kolla själva, http://amandasresa.devote.se Det är inlägget om hur hon bor hos värdfamlijen i Tjeckien! Men nu ni, ska jag skriva bokrecension...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0