ta mig härifrååån



Bilden är från 2007, på Öland.

2007 var faktiskt ett bra år. Ett hur bra år som helst!
Jag fick min första kyss (haha), min första pojkvän, fotbollen gick skitbra, jag lärde känna världens bästa kristin, och vi hade hur kul som helst i Orsa! Verkligen ett år att minnas...

Förresten, är det någon vänlig själ som har lust att operera bort väckarklockan jag har i huvudet?! Sover aldrig en sekund mer än till halv 10 på helger. Det verkar ju fan inte spela någon roll vilken tid jag lägger mig, åh vad jag är less. Vill ju sova länge!

Var ute och gick förut, på sjön. Men vägen dit var inte den lättaste. Tänkte ta genvägen här nedanför huset men det var rent sagt omöjligt på grund av all snö!

FITTSNÖ FÖRSVINN NÅNGÅNG! :(

Men man får väl göra det bästa av saken så nu ska jag sätta mig i snödrivan
här ute (som helt seriöst är 2 meter hög) och sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0