lördagkväll!

Ikväll har jag varit på nån slags teater med mam & pap plus massa till, den var på gamla corner och rätt bra. Jag var nog lite för okoncentrerad, men den var rolig endå :) 

Också var det de här med melodifestivalen... Jag bryr mig inte alls om jag ska vara ärlig. Tycker inte sån där musik är bra så det blir mest ointressant. Men jag brukar ge det en chans endå!

En liten rolig grej är att efter varje låt så kommenterar jämt mamma eller pappa den "den här var bra", "vilket jävla skämt!", "den här har man hört förut!", "vad har han på sig?!" osv osv... Rätt roligt att höra på ett tag men sedan tröttnar man.. hehe

Till sist har jag en fråga bara.. Varför måste Agnes vara så jävla fabulous??? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0