the heart day




Kul helg! Vi har bakat, åkt pulka på runeborg, bastat och sprungit nakna i snön, sett på "Linas kvällsbok", som alltid är lika pinsam (hehe), och bara mysit :D

Det är som sagt alla hjärtans dag idag, vem kan ha missat det? Den här dagen känns inte så speciell för mig faktiskt... Eller jo förresten, det är ju kul att alla är så snälla och glada, och att man får mycket sms! hehe. Jag är faktiskt jämt singel denna dag. Men jag lovar.. Jag SKA raka av mustaschen tills nästa år...

Tur man har en snäll mami i alla fall, fick första twilight boken av henne idag ;D

O ikväll ska vi baka tårta, för imorn kommer lilla släkten och äter middag och grattar mig... Också kommer resten på tisdag. Äääntligen snart 16! Eller 35 som honan skulle ha sagt.

puts o kråm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0