you spin my head round and round



Körde på Åre-style idag, är fortfarande kvar där, i mina drömmar i alla fall ;D

Igår kväll när jag la mig tänkte jag "hoppas jag försover mig imorn" Bara för att jag var så jäkla trött! Och tror ni inte Madde ringer klockan åtta och frågar var jag är? Fick en och en halv timmes sömn mer i alla fall, härligt! :D Har förresten bara haft matte, en halv idrottslektion och fått sett på en konstert idag. Sämst!

Trodde det skulle räcka med sömn nu, men fan heller. Är hur trött som helst, tror faktiskt inte det blirnågon träning ikväll. Inte så roligt när man är alldeles seg och kommer gäspa hela tiden! hehe.

Nu ska jag fixa lite musik och eventuellt (läs inte) plugga SO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0