håltimmar

Less jag blev idag då, kommer till skolan typ 8 för mentorstid, och efter det var både matten och no'n inställd!  Det betyder att jag hade kunnat haft sovmorgon till klockan 12 idag! Great... Men det var rätt skönt endå, har bara haft idrott och slöjd idag :)

Efter varje slöjdlektion kommer jag på att jag vill gå mode/design. Men alla andra dagar, alla andra lektioner vill jag bara bort härifrån, och gå till exempel sjöfart. Haha, hur gör man då för att bestämma sig?

Nu borde jag kolla på franskaglosorna jag har tills på fredag och sen blir det fotbollsträning. Imorn förresten, så ska jag och Elin prova träna med torpshammars damlag, läskigt!


Kommentarer
Postat av: Alice Lövgren

Mode/design är en väldig rolig linje säger en kompis åt mig som gått där :) Jag tycker du ska satsa på det!

2009-01-21 @ 10:42:58
URL: http://alizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0