hur bra som helst!

Tror jag har köpt världens snyggaste jacka idag! Precis en sån som jag ville ha. Helt perfekt! Måste knäppa kort någon dag och visa. Ååh, vad jag är nöjd.

Men jag hittade inget mer, förutom värmespray till plattången. Gick och letade skor och väskor i typ 2 timmar men hittade ingenting! Fast jag kände mig rätt nöjd endå på grund av jackan ;D

Så nu har jag jättemycket pengar kvar. Så mycket att jag var nära på att köpa nike skor för 900. Det är sånt jag bara hade kunnat drömma om för några månader sedan, haha ;P

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, läsa nya veckorevyn och frida (looove)  Ska ju fan åka kvart öven 7 imorgon bitti. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0