hur bra som helst!

Ni som ännu inte har sett Twilight måste bara göra det! Grymt bra film faktiskt. En film jag skulle kunna tänka mig att se på igen, inte ofta det händer.

Nu blir det sängen iaf, är hur trött som helst, har varit det hela dan. Seg och ont i huvudet, känner mig inte frisk i alla fall. Och om jag inte har helt fel så tror jag fan kricki har smittat mig med den där knölen på halsen, fast min är lite mindre. Måste ju ha något med halsmandlarna att göra i alla fall... creeepy 

Imorn är sista dagen på lovet, sorgligt. Men är ensam hemma hela dagen, gud så härligt. Syrran åkte ju idag, fattar nog inte riktigt att hon inte kommer tillbaka förän om 6 månader! Läs själva http://amandasresa.devote.se

Ska nog gå och beställa klipptid imorn, dags för det nu. Sen jävlar ska jag spara håret till sommarn :)

jaa, men nu blir det sängen som sagt, natti!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0