känns inge bra, men det blir nog ok till slut

Redan torsdag! Veckorna som brukar gå så långsamt, har plötsligt börjat gått fort!? Är inte lika trött heller. Kan bero på att jag börjat träna mer. NICE!

Jag gick till träningshuset direkt efter skolan idag. Sprang på löpbandet typ 30 minuter och sen solade jag i 20. Guud vad härligt det var, det måste jag göra om.



På vägen dit mötte jag även min morbror. Han bryr sig inte särsklit mycket om familjen (eller syskorna rättare sagt) och de mesta av hans pengar går till alkohol. Jag har nog inte träffat han mer än tio gånger. Men idag när jag mötte honom så kände han inte igen mig! Det kändes rätt skumt endå, vi är ju trots allt släkt..

Nu ikväll tänkte jag faktiskt gå på pump. Det är ju så kul, så jag blir nog tvungen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0