my day


Klev upp nio idag, och kollade på blondinbella på tv'n, nörd som jag är. Men jag ångrar att jag inte sov ut för det var inget att se. Kom precis, just, nu på att det var sista sovmorgonen jag har innan skolan börjar, attans! Jaja, lite försent att göra nånting åt det nu!

Har även tränat på crosstrainern idag, haha, det är rätt tråkigt.

Också tog jag en promenad för att se om Linda har öppnat sin frisörsalong än, men nej det hade hon inte. Då gick jag till konsum istället, och köpte hårfärg. Resultatet har ni här:

Before



After


Syns inte så mycket skillnad på bilderna, förutom att mitt hår var glansigare innan... Men färgen syns mer i verkligheten, och det är ju det som är huvudsaken. Om jag är nöjd? ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0