not good

Har varit en rätt bra idag, förutom att vi haft vikarer på typ alla lektioner... Vi hade vikarie i syslöjd också, jävligt dåligt eftersom att jag inte kunde fortsätta på min balklänning då. Jag som har längtat hela lovet!! :(

Har även kommit på att jag kanske borde gå mode/design istället. För syslöjd är ju mitt favoritämne så det borde bli ganska bra? DET ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT. Jag är mest rädd över att välja fel. Att man efter en vecka på det nya gymnasiet märker att det här var ingenting för mig... Men det som lockar mest med sjöfart är nog att jag måste flytta!



På fredag blir det ev Sundsvall by night? Kristin var lite sugen, jag med faktiskt. Bara det att det är 16 års gräns, men kan ju testa ta Amandas pass med mig, hon har ett gammalt provisoriskt pass, om det nu funkar, hehe. Isåfall ska vi sova över i Malins lägenhet. Blir nog grymt kul om det blir :)

Fotbollsträning kl 18! JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0