sjöfartsprogrammet



Skulle ni kunna tänka er mig i en sån där dräkt ombord på en färja?

Nej, inte jag heller. Just därför har jag funderat på att söka sjöfart. Göra någonting jag aldrig skulle tänka mig att göra. Typ chocka mig själv.

Verkar vara ett rätt kul jobb. Man jobbar typ i system, t.ex jobbar 4 veckor - ledig 4 veckor osv. Och inte nog med det så är man ledig 6 månader om året, med full lön. Och bra betalt.

För seriöst, om jag går HSD, vad blir jag efteråt? Jag VET att jag inte kommer vara sådär jättesugen på att plugga vidare, och typ makeup artist och massör och grejjer finns det ju inte så bra jobb att hitta.

Meeen, jag kommer aldrig bestämma mig, därför känns det läskigt att ansökan ska vara inne senast 1 feb... Men något blir det väl allt! Får man hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0