yes :D :D

Körde fys idag igen på träningen! Kändes lite att det inte var första gången jag tränat den här veckan.. ;P Men det var skönt när det var över! hehe. Var över 20 pers på träningen idag, sjukt mycket. Tror aldrig jag har spelat fotboll med så många samtidigt!

Och precis som jag har gått och smått förväntat mig, så frågade Alby om jag ville vara med på Heffnerscupen på söndag! :D Klart jag vill, fotboll ju! Så nu ska jag åka med dom kvart över 7 på söndag morgon... Tur att jag är ledig på måndag.  ESK var med på den cupen förra året, men nu ska jag spela med damer. Blir nog kul. Lite jobbigt kanske, med tanke på att det blir Sundsvall på både lördag och söndag. But I will survive....

Har tänkt köpa rätt mycket imorn... Har fått nån shopping hets eller nått, längesen sist jag var såhär sugen! :P Tänkte köpa Jeans, en jacka, hårspray, tights, en mössa, halsduk och snowboardbyxor. Får hoppas att mina peningar räcker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0