en månad kvar

Känner mig otroligt tråkig. Men änner endå inte för att hitta på något. Vill att det ska bli tisdag så jag får träffa min skrutt! Saknar henne så himla mycket, och fan vad roligt vi ska ha!!!!!

Dom flesta jag känner ska till fränsta festivalen idag... Men jag tror som sagt att jag ska stanna hemma och tråka. Ska dessutom spara pengar till rättvik och till stockholm som jag ska åka till med älsk.



Längtar väldigt mycket till jag flyttar nu. Tänk att få bo själv! Också ska jag få en ny bärbar dator dit :D Kommer dessutom bara bo 5 mil ifrån dom flesta kompisarna som ska gå i sundsvall. Det är ju hur bra som helst! =)

Blev faktiskt väldigt sugen på att köpa naturgodis och en ny solo tidning idag.. Men kanske borde gå ut och springa först? Ska i alla fall hämta ut biljetterna till rättvik idag :D


Kommentarer
Postat av: krick

skrutten och rättvik- FIN KOMBINATION!(Y)

2009-07-27 @ 12:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0