hej igen

Har haft det riktigt skönt utan bloggen faktiskt! haha. Har knappt suttit vid datorn på hela tiden. Har inte kollat en enda gång på tv heller, de ni ;) Har varit fullt upptagen med fotbollscup, gf och kompisar :)

Cupen gick kanske inte ritkigt så bra som vi hade hoppats, men vi kom i alla fall till a-slutspel.

Gf var faktiskt riktigt roligt. Var där med Elin, Kricki, Alice och Madde :) Träffade älsklingen senare och det gjorde så kvällen blev perfekt! Vi var mest inne på discot. Det var lite för litet i år men musiken var bra så jag ska inte klaga :)

Har fått brev hem också, om att jag kommit in på sjöfartslinjen (inte så förvånad men) Så helgen innan 24 augusti ska jag flytta dit! Det ska bli hur skönt som helst att få bo själv! Lite läskigt ska det nog bli, men jag har ju haft mycket tid att förbereda mig på.

Och snart blir det classic car week och efter det förhoppningsvis utomlands med love...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0