tolv timmar kvar

Nu mina vänner är det inte lång tid kvar :D

Har packat färdigt allt, fixat fika till tågresan och tjatat till mig lite pengar från mam och pap. Känner på mig att det här kommer bli en perfekt vecka :D Till och med kläderna jag har med känns rätt, det brukar dom aldrig göra!

Men ska faktiskt beställa en hel del kläder från h&m innan jag åker och dessutom shoppa som en tok i stockholm. Måste ha hur mycket nytt som helst innan jag flyttar :D

Nu ska jag snart duscha, kolla så att jag har med mig allt och packa ner det sista :) Nu väntar jag bara på fem dagars party ;) Kommer hem på söndag så ni lär inte höra av mig tills dess antar jag, ciao!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0