ut eller inte?

Är det bara jag som gillar regnet? Pappa skrek just "sabla jävla regn", och jag blev lite chockad.. Sååå hemskt är det väl inte? :P Jag tycker det är skönt att man får sitta inne utan dåligt samvete.. Också blir det mörkare och mysigare ute.

Ikväll ska jag o några tjejer käka pizza hemma hos mimmi (precis som att jag behöver det).. Efter blir det nog film eller något, mysigt!

Funderar även på om jag ska ge mig ut och springa. Men motivationen är helt borta? Hur får man tillbaka den om jag får fråga? Någon som har lust att hänga med ut?

Annars har jag inte ett skit att göra idag. Ska nog fan ut och springa endå... Allt känns så himla mycket bättre efteråt.

jag älskar jogge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0