äntligen över!!!

Sista dagen på skolan idag! Mår bra av tanken att aldrig behöva gå dit igen. Men det känns rätt overkligt!

Imorgon blir det brännbollsturnering på IP, får väl se hur kul det blir... Ska fort hem och duscha i alla fall, för på kvällen är det avslutningsbal. Det ska faktiskt bli kul =) Och sist men inte minst blir det skule på fredag. Tror det blir riktigt roligt med paradisbadet och allt. Jag kommer ha fullt upp flera dagar nu! Det är riktigt bra så jag inte saknar jogge för mycket!

Bröt mig in i hans hus idag och lånade hans ipod. Han har köpt en ny och vi kom inte på hur man la in låtar på den så han fick låna min mp3 nu när han åkt. Men tror ni inte smarta linnea kom på senare hur man skulle göra då? :D Så det blir jag och ipoden hela veckan nu:D Bäst att passa på, vill fan ha en själv =)

Kommer sakna ihjäl honom i alla fall. Han kommer faktiskt hem samma dag som amanda. Frågan är vem som jag ska krama först? haha.

 Skönt blir det med sommarlov i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0