härnösand

Oj! Mamma berättade just att hon har ringt till härnösand idag. Hon kollade hur det var med lägenheter och sånt. Killen hon pratade med sa att det var bäst att inte bo med någon kompis, helst inte någon i samma klass heller eftersom att man då blir trött på varandra och så... Så antagligen så blir det så att dom placerar ut mig med någon annan nu till hösten, istället för att bo med anton..

Också bor man i tvåor. Får ett rum var + kök. Det verkade faktiskt jättebra. Får nog börja spela fotboll i härnösand också, kikade lite nu och det verkar som att dom tränar även på vintern...

Men förstår ni vad nervös ja är!!! Vet inte vad jag har gett mig in på??? Ingen aning alls vad jag gjort???
Men samtidigt ska det ju bli nytt, spännande och roligt. Hoppas jag...


Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

Vad ska du gå för program? :)

2009-06-08 @ 19:37:37
URL: http://cblomqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0